Subject: Pärnu linn, Paikuse osavallas katmata alade ÜVK töö nr 3085
From: Gunnar Mägi <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 5 Jan 2024 12:18:36 +0200

Tere

Edastan regimiseks ,

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Kooskõlastuste üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> 
Transpordiamet

From: Annika Orav <[email-masked]>
Sent: Friday, January 5, 2024 12:11 PM
To: Gunnar Mägi <[email-masked]>
Subject: FW: EHR - Pärnu linnas, paikuse osavallas katmata alade ÜVK, 
menetlus nr 385633

Tere

Saadan Paikuse ÜVK projekti korrigeeritud lahendusega materjalid.

Materjal on kättesaadav lingilt:

 <https://www.dropbox.com/scl/fo/irz91nkw9anylqzxuv4le/h?rlkey=83rmx1n5tk4g588p7j8sk0yd4&dl=0> 
https://www.dropbox.com/scl/fo/irz91nkw9anylqzxuv4le/h?rlkey=83rmx1n5tk4g588p7j8sk0yd4&dl=0

Lugupidamisega

Annika Orav

projektijuht

OÜ Keskkonnaprojekt

tel +372 514 5419

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: Gunnar Mägi [mailto:[email-masked]]
Sent: Tuesday, October 3, 2023 6:27 PM
To: Reimo Alas <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Subject: FW: EHR - Pärnu linnas, paikuse osavallas katmata alade ÜVK, 
menetlus nr 385633

Tere

Pärnu Vesi ehitas seal 2019 aastal kanalisatsiooni mis kohati takistas TRAM 
reki töid.

Nüüd siis 4 aastat hiljem avastati et teeks veel.. Päris fakt on see, et 
lahtisel meetodil nüüd küll ei saa seal toimetada, stabi jne.

Lisan otse TRAM- ehituse projektijuhtide märkused: lahendused millega ei 
nõustu,

Jõekalda tee 53 on lahtisel meetodil vesi + kanal

Jõekalda tee 55 ka ju lahtine meetod

Jõekalda tee 57 ka ju lahtine meetod

Jõekalda tee 38 ka ju lahtine meetod

Jõekalda tee L5 bussipeatuse juures lahtine meetod.

Tuleb vaadata üle kaevude asukohad ja kui teostatakse puurimisega siis 
polnud näidatud kaeviku osa joonisel.

Palju tahetakse lõhkuda mahasõitude katet.

Käis läbi veel info, et teha koosolek selle projekti teemal, täpsustan seda!

Parimat

Gunnar Mägi

From: Gunnar Mägi
Sent: Thursday, September 21, 2023 4:36 PM
To: 'Reimo Alas' <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: EHR - Pärnu linnas, paikuse osavallas katmata alade ÜVK, 
menetlus nr 385633

Tere

Olete edastanud ehitusloa eelnõu ÜVK trasside rajamiseks.

Lisatud projektis esineb olulisi puudusi:

1.	Kuna projekti aladel on puutumus riigiteedega siis koostada projekt 
vastavalt Nõuetele tehnovõrkude kavandamisel
2.	Asendile lisada km-id trassi alg, lõpp, kohad kus trass siseneb ja väljub 
teemaalt. Ristumistele lisada km-id
3.	Ristumised riigiteedega dwg-le, vastavalt nõuetele
4.	Asendile lisada kaevikud, kaugused tee kattest, JJT kattest, lõigud piki 
teed mis kinniselt selgelt eristada
5.	Projektist puudub katete taastamise osa
6.	IKÕ plaanid siis kui kulgemised sobivad

Infoks: 19278 Sindi-Lodja-Silla oli REK objekt 2019 garantii 24a ; km 
0,000-3,600

59 Pärnu -Tori Taastusremondi objekt  2020 garantii 25 a;  km 1,532-3,708

Edastage otse minule pr dokud, kooskõlastame ära ja siis uuesti ehr-i

Tagasiside tuleb ka ehituse üksusest, lähiajal

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Kooskõlastuste üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> 
Transpordiamet

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, September 5, 2023 2:51 PM
To: Gunnar Mägi <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: EHR - Pärnu linnas, paikuse osavallas katmata alade ÜVK, menetlus 
nr 385633

Tere Gunnar Mägi!

Sulle on määratud uus tööülesanne:

Pealkiri:

EHR - Pärnu linnas, paikuse osavallas katmata alade ÜVK, menetlus nr 385633

Tööülesanne:

Täitmiseks

Kommentaar:

URL:

https://delta.transpordiamet.ee/dhs/n/compoundWorkflowNodeRef/3867ff6b-70a6-4291-8aef-87b9aed273e8

Tähtaeg:

15.09.2023

Resolutsioon:

Algataja:

Endla Metsaru

Vastutaja:

Gunnar Mägi

Delegeerija: